fredag

Igår var det som sagt fredag, och det var en ganska händelserik dag. Började men danska kolckan åtta då vi kollade på filmen Nynnes dagbok, dessutom fick jag veta att jag kommer få mvg i danska om jag bara redovisar två börcker och skriver upp två diktamen så yay på mej!!

Efter det var det dags för naturkunskap, samma sak där mvg om jag gör bra ifrån mig på provet! yay på mej igen!!

haha sen var det inte lika roligt pskologi som i vanliga fall är rätt underhållande blev en fruktansvärt jobbig lektion när vissa människor tror att de kan allt och ratar alla andras svar samtidigt som de dumförklarar en, börjar bli en aning trött på denna människas tjat och gnäll om allt hela tiden, newsflash ingen orkar bry sig längre!

Sen var det matten bläää säger jag bara och sen engelska, men då hade halva klassen gått till ungdomsmässan så det var typ bara tio pers kvar och vi gjorde inget speciellt, fick till och med sluta tidigare villet faktiskt nog är väldigt ovanligt, denna lärare som vi kallar KB är väldigt noga med tider förstår ni.

jaja efter det så bar det av hemåt där jag gjorde en smotie


sen solade jag lite och efter det hände det inte så mycket. mina föräldrar var på någon fest så jag var ensam hela kvällen vilket faktiskt nog var jätte skönt, samma sak blir det ikväll då de ska på 50 års fest.

nu ska jag iväg och jobba, men jag skriver lite senare igen. har nämlign hittat lite små fin fina grejor som jag vill visa för er!!
pusshej//Zeto.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt med danska =)

2008-04-26 @ 16:04:58
URL: http://peggypeggy.blogg.se
Postat av: Elin

haha ja så kan man ju också göra ;)

2008-04-26 @ 16:45:07
URL: http://eeeelins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0