fredag hela veckan!!

Hejsan svejsan!

Ännu en vecka har passerat i svindlande fart, känns ju som om det var igår jag tog tåget till Kristianstad för att se Tarzan.

Anyway, dagen som vanligt vis är fruktansvärt lång och tråkig blev förvånansvärt rolig och kort.
I vanliga fall går jag från klockan 08,00 till 14,50 på fredagar med lektioner non stop. Men idag när jag kom till skolan fick jag reda på att både min språklektion och min natukunskapslektion var inställda, så jag fick håla till klockan 11,30. Eftersom jag och min kompisar inte bara ville sitta i korridoren hela dagen tog vi på oss ytterkläderna vid tio tiden och gick en runda på stan. vi gcik bland anna tin på H&M där jag hade en liten hallelulja moment. hittade världesn finsate flats som var jätte lika ett par skor från vagabond som jga såg igår och de kostade bara 100kr´!! så jag slog till direkt, och eftersom M hade med sig sitt medlemskort fick jag 10% rabbat på dem med så dekostade bara 90kr!! åhh jag var såå glad haha. när vi kom tillbaka till skolan käka vi lite i kafeterian sen var det dags för psykologi. eller det avr vad vi trodde i alla fall, men nej den lektionen var också inställd, så vi var typ tio stycken som gick och köpte glass istället. jag jag har nog aldrig frusit så mycket som jag gjorde då vi åt glassen, fruktansvärt kallt. nni förstår vädret här i skåne är inte det bästa för tillfället. nä vi kom till baka till skolan avr det bara 2 lektioner kvar. den första var matte. Vi fick tillbaka våra prov som vi gjorde förra veckan, ni vet det som jag trodde jag skulle få IG på, satt uppe halva natten och hade ångest när jag skrev det. i alla fall. innan jag lämnade in det provet räknade jag ihop min säkra poäng och fick det till 8g-poäng villket skulle ge mig ett G på provet då gränsen gick vid 6g-poäng. men idag när vi fick tillbaka dem så hade jag fått 11g-poäng och 2vg-poäng. åhh jag blev så glad !!! sen efter det var det dags för engelska då jag höll mit föredrag om kina för klassen, jag tyckte själv att det gick skiit bra, lite små greer bara men annars helt okej.!!

nu ska jag snart övningsköra en lite runda, så snart pappa kommer hem från jobbet sen efter det är det en lugn familjekväll som väntar, kan inte festa eftersom jag fortfarande går på pencelin, dessutom ska jag jobba hela helgen. ´men men ´skrivewr kanske lite senraeikväll igen till dess får ni ha det så bra!!!
pusshej//Zeto.

ps! en lite bild på skorna men, som sagt 90 kronor fick jag betala för dem.
 de är mycket ljusare i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0