förlåt förlåt förlåt

förkåt förlåt förlåt för att jag inte har skrivit på nästan hela helgen, men det har varit så stressigt. i fredags åkte jag till kristiandstad och hälsade på min kära syster, direkt när jag kom tog vi oss bort till teatern där vi såg på tarzan musikalen som för övrigt var helt okej, musiken och rösterna var ruggit bra, en röst var verkligen helt underbar. tänk er lite så där peter jöback aktigt fast 10 gånger bättre. åhh jag skulle kunna lyssna på honom hur länge som helst.
jaja efter musikalen så skulle jag egentligen stanna hos min syster men jag ville tillbaka  till min egen säng så halv elva tog jag tåget till malmö sen vidare till ystad därifrån. kom inte hem förän klockan halv två och då var jag ruggit trött, hade ju inte sovit på typ 36 timmar.

anyway hade tänkt att jag skulle ha värsta sovmorgonen på lördagen men kolckan 10 kommer min pappa in och säger att "nu ska vi åka och handla" jag stönade lite, hasade mig ur sängen, och gick som en zombie ner till honom brydde mig inte ens om att sätta på mig vanliga kläder utan satte mig i i bilen med  pyjamasen på, sen åkte vi och handlade till kvällen. sen när vi kom hem packade mina föräldrar klart tog pecka ponken (vår hund) och satte sig i bilen för att åka till öland där de skulle tävla med honom.

så efter de hade åkt började jag städa lite, duka laga mat (vegetarisk lasange). när allting var färdigt jick jag och tog ett bubbelbad, mmmm det var riktigt sköönt, sen på kvällen kom några av min kompisar. vi åt och pratade, sen gick vi till UG där det var reggae kväll. när vi kom he igen började vi kolla på filmen the holiday med jude law jack blabk cameron diaz och kate winslet. den var jätte bra. efter det åkte de hem och jag gled ner i sängen och blev frusrerad för ajg kunde inte somna. jag var så fruktansvärt trött men jag kunde bara inte somna.

idag gick jag inte upp förän vid 12 tiden och inte ens då kände jag mig riktigt utvilad. istället hade jag fått fruktansvärt ont i halsen. men brydde mig inte så mycket för tillfället. gick ner och började städa huset innan mina päron kom hem. och allt efterssom tiden går får jag mer och mer ont i halsen. när mamma och pappa sen kommer hem så säger de att jag inte såg så bra ut och att jga nog skulle gå och ta tempen, och tro det eller ej men in my face 39 graders feber, och jag brukar i vanliga fall liga på typ 36 så det är tre graders feber. och då var det inte så mycket att göra mer än att gå och lägga sig i soffan med en filt och en bra bok, men jag somnade efter typ 10 min och nu sitter jag här och skriver. ska snart gå och lägga mig igen men innan dess tänkte jag bara visa dessa fin fina örhängen från cooco.se



fina! ellerhur, anyway nu pallar jag verkligen inte vara uppe längre,skriver i morgon, det lovar jag, haha !!
peace out
//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0