diving

idag är det som sagt onsdag och det betyder diving, eftersom jag inte längre har halsfluss (tror inte det ialla fall) ska jag avra med idag!
ska bli skönt att få lov och simma av sig ibland. vissa dagar när man ser alla A-gruppare i simhallen sanknar jag faktiskt nog det lite gran och tänker att, det kunde ha varit jag. men men jag gjorde ett va och nu får jag stå för det.

borde plugga danska nu eftersom jag har prov imorgon men jag har verkligen ingen ork till det. nationella prov är jobbiga och tär på krafterna.
imorgon börjar jag ialla fall ine förän klockan 11 så jag får lite sovmorgon. villket gör att jag kan sitta uppe ett tag ikväll med danskan. imorgon är det även en mässa om utlandsstudier på vår skola med jag har stor lust att skippa den eftersom torsdagar är något av min lediga dag, jag ahr bara en letkion, börjar som sagt klockan 11 och slutar tolv. men imorgon måste jag stanna kvar tills klockan halv fem bara på grund av denna dumma mässa som jag för övrigt redan har varit på en gång. känns bara så fruktansvärt onödigt, har väldigt stor lust att skippa det med då kommer det ändå tas upp på utvecklingsamtalet. haha får komma på en bra undanflyckt. det finns ju ett par klassiker som "jag visste inte att det var obligatorskt" eller "Jag hade redan bestämt med en annan lärare" haha jaja nu ska jag kolla lite på andra bloggar sedan ska jag gå ner och packa för att sedan springa bort till simhallen.

för övrigt har jag börjat med en GI-diet idag, betyder at jag i stort sett tar bort alla onödiga kalorier från mina måltider så som bröd, pasta, ris, potatis osv. ska försöka at hålla denna deten framm tills sommar lovet. kanske kan jag då lyckas gå ner de där oönskade kilona som har ettrigt sitter fast på min kropp.

anyway! ni får ha det så bra kära läsare!
pusshej//Zeto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0