äntligen!!

woohoo! äntligen kan man blogga igen, som ni säkert redan läst på cirkus 50000 andra bloggar så har blogg.se bytt plattform och hela siten har varit nerlagd i två dygn. men nu äntligen så är den i gång igen.

mycket har hänt sen i lördags, eller okej inte så mycket. söndagen var slappedag, gjorde ingenting var inte ens utanförhuset, skulle ju åkt och tränat men jag vaknade för sent och gymmet var stängt. haha jaja på mandage var det skolaigen och utöver det så var det fruktansvärt jobbigt att ta sig upp. klockan var ju egentligen inte mer än halv sju när jag steg upp, sommar tid sucksbig time. varför kan vi inte bara ha samma tid året om.

på luchen var jag oh ett par kompisar på stan, potatisbiffar med fläsk stod på menyn i skolan så vi bestämde oss för attgåtill maltes istället. sjukt gott. för er som inte vet vad maltes är så kan ajg berätta att detär ett ställe där man kan köpa värdens godaste baguetter. man får i princip själv beställa vad man vill ha på och drickan är gratis för alla som går på gymnasiet  så en lunch där blir inte så fruktansvärt dyrt. efter det gick vi en runda på stan var inne i et par butiker och självklart hittade jag massor av saker jag ville ha men eftersom jag är för lat för att gå till banken och flytta min pengar så kunde jag inte köpa något :(

på kvällen så blev det en snabb sväng in om på jobbet, skulle fylla i lite tävlingslistor, när det var klart så åkte jag hem igen, men jag han inte ens komma innan för dörren innan telefonen ringde, det vart TB som frågade om jag inte skulle vara med på tränarmötet. SHIIIT!! skrek jag i luren. en var det bara att kasta sig upp på cyklen igen och efter två röda minuter så var jag på plats igen, aningen anfådd men ändå.

på kvällen lyckades jag övertala min mamma at kolla på the holiday med mej en sjukt bra film, hon var lite skeptisk i början men när den var slut vid havtolv så erkände hon at hon gillade den. då var klockan halv tolv och hon fick panik eftersom hon i vanliga fall går och lägger sig vid nio tiden. haha

idag har det inte hänt så mycket. musik lektion klockan 09,15. då vi bestämde oss för att flytta på konsären som vi egetligen skulle haft ikväll. efter det så var det kör. sjukt tråkigt. sen håla i tre timmar efterdet så var det danska där jag fick reda på att jag antagligen kommer få MVG i betyg, wiiie!

jaja värdens tråkigaste uppdatering, nu ska jag till jobbet sen ska jag nog träna, om jag orkar. efter det ska jag lägga in lite bilder på fredagens outfit och dagens.

see you later, Peace out //Zeto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0