äntligen fredag!

då var det fredag igen, sköööööönt. som jag nämnde igår hade vi temadag i skolan idag, så det har inte vra t så stressigt som det brukar vara. vi lyssnade på två föredrag och disuterade dem. det ena, där en tjej berättade om vägen till sina självdestruktiva beteenden, var jätte intresant, och det andra som handlade om alkohol påverkad körning var bara drygt. fick se en film som man har sett säkert tusen gånger.

jaja ikväll bär det av till min kusin som recis har fyllt 19, är inte så där jätte glad över att behöva vara  social hela kvällen men men kan ju åka hem tidigare om jag inte pallar. imorgon så är det kanske så att jag är ledig från mitt jobba eftersom det ärsimtävling här i ystad. och på söndag har jag inte heller någonting. ska bli skönt att få en hel helg då man inte behöver göra ett skit.

jaja nu ska jag gåoch ta ett långt och sköönt bad, sen ska jag göra mig i ordning.

skriver lite senare ikväll igen.
Peace out
//Zeto.

ps!
syster yster tog med sig min kamera hem igen så ikväll kommer bilder på min outfit, wiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0